فيديو .. شيخ الحارة يكشف أسرار زواج أصالة من طارق العريان…و إنجي على: استأذني قبل زواجه منها

فيديو .. إيناس الدغيدى تكشف أسرار عن إعجاب أصالة بـ طارق العريان أثناء فترة زواجه من إنجي_علي

608

كتب:فرشوطى محمد
حلت الإعلامية انجى على ضيفة على برنامج “شيخ الحارة والجريئة” التى تقدمه المخرجة ايناس الدغيدى, والذى يتم عرضه عبر فضائية “القاهرة والناس”.
وتحدثت “إنجي علي “عن زواج طليفها طارق العريان بالفنانة السورية أصالة، وقالت: “محدش خد طارق مني إحنا سبنا بعض، وبعد فترة طويلة اتجوز، ومفيش حاجة بينا دلوقتي، واستحالة الدنيا ترجع زي زمان، ولا أنا ولا هو حاليا بنفكر في الموضوع”.

المخرجة ايناس الدغيدى

وكشفت إنجي خلال استضافتها في برنامج “شيخ الحارة والجريئة” أن طارق العريان سألها واستأذنها قبل الزواج من أصالة، مؤكدة أنه أول حب في حياتها.
وتحدثت الإعلامية انجى ايضا بشأن طارق العريان ,وبحسب شيخ الحارة الذى كشف تواجدها مع “حبيب القلب”, وذلك بسبب إلغاء متابعة أصالة لها على إنستجرام.

وقال لها شيخ الحارة بعدما نفت زيارتها لدبى :مراته،طليقته،انتى بتفركى عليه كل شويه،
ردت انجى :افرك على مين؟
وعلقت ايناس الدغيدى :ماحدش خد طارق منك انتى سبتى طارق وبعد فترة طويلة اتجوزا!

وردت انجى على قائلة:”أنا ماروحتش دبي، وأنا انفصلت عن طارق العريان، وبعد فترة طويلة تزوج من الفنانة أصالة، ومحدش خده مني، ومفيش حاجة بترجع زي الأول، حتى لو انفصل عن زوجته.. استحالة ومعنديش حاجة أخبيها”.
وكشف شيخ الحارة عن مقابلة اصالة فى اسبانيا !عندما كانت اصالة مع زوجها وانتى تجلسين مع طارق.

وأضافت إنجي على قائلة:انا معملتش حاجة انا كنت متجوزة على سنة الله ورسوله ”كنت في إسبانيا، بنعمل أغنية (يا مجنون مش أنا ليلي) لأصالة، وكنت متجوزة طارق، وكنا بنعمل اغانى كلها مع بعض ،وهو طبعا مخرج كبير ومعروف ومهم، وطارق كان أول راجل في حياتي وحبيته جدا جدا وحبني هو راخر جدا جدا، ”.

واستطردت إنجي قائلة: “انفصلنا أنا وطارق، وكل واحد كان عنده حياته، وبعد كدا ارتبط بأصالة، وأتجوز اصالة ومن الوقت ده، لا هو جه جنبي ولا أنا جيت جنبه”.

واثناء استكمال حديثها قاطع حديثها شيخ الحارة قائلا:”حصل اللينك فى وجودك بين أصالة وطارق العريان، في وجودك، وانتي كنتي زي الأطرش في الزفة”.

وعلى اثره ردت إنجي علي قائلة: “بيقول كده علشان أصالة طلعت في أحد البرامج، وقالت إنه طارق كان عاجبها من الوقت ده، حتى وهو متجوز وهي متجوزة” .

Visited 10 times, 1 visit(s) today

التعليقات متوقفه